Saturday, December 20, 2008

unlalafied

Currently not in the mood to do anything somehow.

Updates so far today:
- am bored bored bored!!!
- just finish studying one chapter of form five sejarah
- I cannot believe I just studied sejarah
- going to cousin's christmas party later
- am currently crapping now cause the day is so boring and theres nothing else to do
- somebody save me!

Now its a whole different story isn't it?
A entirely different matter unable to salvage.
And its dust wanders among the ashes, not knowing which is which.
Those long yearnings, aching for someone to bring me back into being...
To be whole again..
To be who I once was...
To be able to erase these haunting memories that no longer holds comfort within.
To be able to run away.. to a place where I could start anew..



To be able to relive that sunken memory, to bring it back to life
To turn back time...


Kau membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan
Kau membiusku dengan cinta
Sampai aku tak bisa berkata

Kau membiusku sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku dibius Cinta
Cintamu yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak bisa
Entah ku tak tahu

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta

Kau membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan
Kau membiusku dengan cinta
Sampai aku tak bisa berkata

Kau membiusku sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku dibius Cinta
Cintamu yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak bisa
Entah ku tak tahu

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya


Aku dibius cinta
Aku dibius cinta
Aku dibus cinta

No comments: